donderdag 29 september 2011

Mijn foto komt in de Waar in Utrecht kalender

Nee, niet een foto van mijn gezicht...

Ik heb een paar foto's ingezonden van plekken in Utrecht en een daarvan komt in de WaarinUtrechtkalender van 2012. En hoewel dat vorig jaar ook zo was, lijkt het nu wel spannender nog dan toen. Ik kijk enorm uit naar het verschijnen van de kalender. Hij ziet er vast weer een tikje mooier uit dan vorig jaar.

Mijn foto is een foto van een schildering op een muur. En mooi uitgesneden ook. Maar ik kan de foto hier nog niet plaatsen. En niet verklappen wat het is, of waar ik het gefotografeerd heb. Want dat is de grap van de WaarinUtrechtkalender. Elke week een andere foto van een plek in Utrecht. Herken de foto van de week - en stuur je antwoord in. Uit de goede antwoorden wordt geloot om een winnaar. En de winnaar krijgt een prijs. Het eerste jaar was de prijs geleverd door de fotograaf; sinds vorig jaar is er elke week een boek, beschikbaar gesteld door de Bruna.

Het is waarschijnlijk wachten tot in augustus 2012, en dan maar zien wie die schildering herkent.

De kalender wordt op een aantal plekken in Utrecht verkocht. De opbrengst gaat naar een goed doel.

Het is en blijft een superleuk project. Dat nu al voor de derde keer op rij lukt, zonder subsidie. Maar met inzet van allemaal particulieren en een paar sponsoren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten