dinsdag 2 april 2013

DRAW!



In januari volgde ik een tekencursus online, bij Carla Sonheim getiteld: DRAW! 21 days to draw out your creative self.

Het was super leuk en ik heb weer dingen bij geleerd. En vooral veel plezier gehad.

Aangezien ik al eens les had van Carla, wist ik wel een beetje wat te verwachten: leuke opdrachten om lekker aan het tekenen te slaan. Leuke manieren om over de angst voor het witte vel heen te komen, om vooral lekker te tekenen en je even niets aan te trekken van je 'inner critic'.

Niet denken dat je het niet kan, maar gewoon tekenen, tekenen, tekenen. En dan maar zien, wat daar van komt.

Wel, er komt plezier van. De ontdekking dat bepaalde materialen mij liggen (houtskool!).
En de zekerheid dat ik lekker door wil tekenen.

Dus nu heb ik mij op de valreep aangemeld voor YEAR OF THE GIRAFFE. Een jaar lang aan de slag met giraffen.....



Links:
Carla Sonheims website
Carla's blog "Snowball Journals"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten