dinsdag 1 november 2011

Hij is uit! De Waar in Utrecht kalender 2012.

Afgelopen zaterdag gepresenteerd: de Waar in Utrecht kalender 2012. De derde alweer. Ik kon er niet bij zijn, ik was in Amsterdam. Jammer, jammer. Het was een gezellig feestje - hoor ik net - en er zijn alweer heel wat kalenders verkocht.

Het goede doel van dit jaar
Het goede doel van dit jaar is Stichting Jarige Job Utrecht. Jarige Job Utrecht maakt verjaardagen mogelijk voor kinderen van 4 t/m 12 jaar in de regio Utrecht wiens ouders afhankelijk zijn van de Voedselbank. Niet door geld te geven, maar door alle praktische zaken die van een verjaardag een feestdag maken te regelen. Jarige Job Utrecht verstrekt verjaardagsboxen aan de ouders van deze kinderen. Zo’n verjaardagsbox bevat een kado, versiering, taart, limonade, snoep en chips voor thuis en de traktatie voor op school.
En hoe heeft deze stichting er iets aan? Johan: "Van elke 2 verkochte Waar in Utrecht kalenders kopen we 1 kadootje voor in een Jarige Job verjaardagsbox!"

Trots!
Trots ben ik weer op alle mensen die meewerkten om er weer een mooi ding van te maken. Ik ga hem gauw bestellen op de website. Ik heb hem namelijk al een iemand beloofd.... Of nee, ik bel Johan, want ik heb nog wel een ideetje over verkooppunten. Ik weet dat Johan er weer heel druk mee is. Wat is dat toch een goede vent! We babbelen even over de mogelijkheden, hoe we winkels kunnen overtuigen dat het een goed idee is om de kalender te verkopen.

Fietskoerier doet belangeloos mee
Net als vorige keren wordt de kalender bezorgd door de Fietskoerier. Ook al zo'n goede club. Ze rijden door Utrecht om de kalenders kosteloos te bezorgen. Dat is een hele inspanning. Maar als ik het zo hoor doen de mannen van de Fietskoerier dat met veel plezier. Super. Dat mag ook wel eens gezegd.

Hebben hebben!
Wil jij ook een kalender? Wees er dan snel bij en ga naar de website van de Waar in Utrecht kalender 2012.

Of wacht je even tot ik zeker weet van die verkooppunten? Misschien is het wel bij jou om de hoek... Maar ja, dat kan zomaar even duren. Dus HUP, bestellen nu!

LINKS
Website van de Waar in Utrecht kalender
Twitteraccount: @Waarinutrecht

Blogposts
Blogpost over de eerste editie van de Waar in Utrecht kalender: soms wil je gewoon iets leuks doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten