dinsdag 22 december 2009

...at seat2meet



Tweets I want to meet (2)

Ik schreef al over tweets I want to meet for coffee. Als je het nog niet gezien hebt, je vindt het op dit blog onder TweetsIwanttomeet4coffee

Als ik hier vaker over ga schrijven zal ik maar afkorten: tweets2meet.

Volgende vraag is: 'Waar ga ik mijn tweets ontmoeten?' Natuurlijk doe ik dat graag op die ene plek... die rijmt... namelijk Seats2meet:

Omdat het er zo prettig toeven is, leuke mensen, lekkere koffie, goed eten.

Maar ik zou liegen als dat de enige plek was. Als rechtgeaarde zzp-er die werkt aan huis, mag dat ook zijn op het terras van een prettig café, aan mijn keukentafel, of die van de ander. Als er maar koffie of thee bij is. Of sinaasappelsap.

C

(Foto door Uros Petrovic)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten