donderdag 24 maart 2011

10 blogposts die er aan komen

Ik heb een lijstje gemaakt van onderwerpen die ik de komende tijd wil behandelen.

Mama Cash verdient jouw steun
vrijwilligers zijn ook kapitaal
3 van mijn favoriete goede doelen
(werken aan) workshops wervend schrijven
6 belangrijke onderdelen in een projectplan
5 onderwerpen die tussen de regels horen te staan
4 redenen waarom jouw brief indruk maakt bij de lezer
3 doelen waar ik mij graag voor inzet
2 projecten waar ik trots op ben
1 geweldige vrouw

Ik ben nu ook crowdblogger voor 101fundraising blog. Het kan zijn dat een van de onderwerpen daar (eerst) terecht komt. En het kan zo maar zijn dat ik begin over:
=gunnen en ondernemen
=mijn favoriete goede doel
=overeenkomsten tussen acquisitie en sponsorwerving
=waarom de postcode giro loterij mijn neus uitkomt, maar ik nog steeds een lot heb;
=passend onderwijs
=onderpresterende slimmeriken en wat zij nodig hebben
of zo maar iets wat mij te binnenschiet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten