zaterdag 2 januari 2010

Tweets2meet krijgt navolging

Beste lezers,
Mijn idee om een lijstje te beginnen van 'tweetsIwanttomeet4coffee' heeft navolging gevonden.

In december schreef ik over mijn kennismaking met het lijstje van ontwerpster @wetfishdesign en begon mijn ontmoetingslijstje - dat nu is afgekort tot: tweets2meet.

Tot mijn verrassing begon een van die tweets die ik graag wil ontmoeten ook zo'n lijstje. Ook @metkcom, ofwel Karin Ramaker zette haar lijstje op het net. En ging er voortvarend mee aan de slag.

Karin is weblogger, docent, vlogger, is op allerlei manieren actief in Den Haag (organiseert de Haagse Hap). Buiten dat is zij initiatiefneemster van het evenement over creatief bloggen BLOG-ART, en van de Creatief Ondernemend Borrel in Utrecht.

Ik kwam haar weblog tegen na een zoektocht naar informatie over beelddenken. Ik ben geinteresseerd doordat mijn zoon een beelddenker schijnt te zijn. Wat is het? Wie weet er iets van. Via @miekesimons aka @beelddenken, kwam ik bij allerlei leuke vindplaatsen van informatie. En in die tijd stuitte ik op het blog van Karin.

Terwijl Karin rap bezig is met ontmoeten - en ik ook - dansen wij wat om elkaar heen. Maar nu ziet het ernaar uit dat we elkaar gaan ontmoeten. En dan hebben we het over ondernemen, creatief ondernemen en sociaal ondernemen, maatschappelijk actief zijn, over seats2meet Den Haag en webwerk met kinderen. Vermoed ik. En over het project HART OP STRAAT. Leuk, ik kijk er naar uit.

Met dank aan Mieke Simons. Die ook op mijn lijstje hoort.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten