vrijdag 18 februari 2011

1 van de beste songs ooit

is Changes van David Bowie.

Na lange tijd weer eens al mijn weblogs aan het langs lopen. De aanleiding was dat ik over mijn bloggen, website en e-mailnieuwsbrieven aan het denken was. Even kijken op statcounter.com , hoe het bezoek aan al die weblogs is geweest de laatste tijd. En toen zag ik dat iemand dit weblog bezocht onlangs. Dat was lang geleden. Grappig. En waarom eigenlijk niet nog eens wat plaatsen, eigenlijk?

Nou ja even kijken en dan kom ik op het laatste bericht, met een Youtubefilmpje van Bowie. Tja. Dan ben ik verloren.

De mooiste, hier zingt David Bowie live in de Olympia PARIJS, in 2009:




Deze is dus ook mooi (grappig met Alicia Keys):



Hoewel misschien niet zulk goed geluid in deze uitvoering...

Uiteraard is de keuze ingegeven door wat ik net zag op youtube. En als ik door ga zoeken, vind ik natuurlijk meer songs die minstens zo goed zijn.

Five years,
Sorrow,
Wild is the Wind

Geen opmerkingen:

Een reactie posten