zondag 13 februari 2011

Netwerk hoogopgeleide vrouwen

Sinds ik in 2007 besloot als zelfstandige te gaan werken, heb ik mij bij enkele verenigingen en netwerken aangesloten. Een van die netwerken is de VVAO, de vereniging van vrouwen met een academische opleiding. De vereniging bestaat al geruime tijd - heeft een paar jaar geleden haar 75 jarig bestaan gevierd. De leeftijd van de vrouwen kan dan ook uiteenlopen van jonge vrouwen van midden 20 tot hoogbejaarde vrouwen.

Gisteren ben ik weer eens naar een bijeenkomst gegaan van de VVAO, de afdelingsjaarvergadering van de afdeling Utrecht. Ik was al lang niet meer geweest, en toch wel benieuwd om er weer eens bij te zijn.

Overigens kwam deze middag twee verenigingen op een leuke manier samen. Na het formele deel van de middag, stonden twee zangeressen op het programma die Spaanse liederen zouden laten horen. Ik kende hen uit een andere kring, en dat was een vrolijk weerzien. Prompt werd ik ingeschakeld om het gezang even vast te leggen met de Iphone van een van beide.

Helaas geen mooie camerabeelden, zo bleek later. Anders had ik ze hier neer kunnen zetten. Wel kan ik het programma hier tonen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten