zaterdag 20 februari 2010

What kind of web animal are you?

Even naar de site van de Virtual Revolution serie gekeken en wat blijkt? Er is een test geplaatst om te zien 'What kind of Web animal are you?"
De test is ontwikkeld door wetenschappers die meewerken aan het programma

De test bevat allerlei proefjes om vast te stellen hoe jij met het internet omgaat. Hoeveel vertrouwen stel je in de informatie die je er vindt? Welk type informatie het meest. Hoeveel web applicaties gebruik je tegelijkertijd. Alleen al voor die test moet je even naar de site.

Ik blijk een Web Hedgehog. Niet zo snel, bedaagd in het beoordelen van zoekresultaten. Terwijl ik dacht dat ik op Twitter mensen snel vertrouw, blijk ik in de test veel voorzichtiger. Misschien enigszins beinvloed door de soort vragen die ik moest stellen (veel over gezondheid).. ging ik voor tradiotionele bronnen. haha de wetenschappelijke achtergrond (boeken, boeken) komt bovendrijven.

Weten hoe jij het net gebruikt? Naar de BBC site!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten