zondag 11 april 2010

Kleur kleur kleur!


Pile
Originally uploaded by Aztec Moon Photography
Mooie foto's zijn er toch. Van kleuren in de natuur. Maar zo'n foto van papier met allemaal kleuren, dat vind ik toch ook prachtig. Als ik een tijd alleen maar naar zwarte letters op wit papier heb gekeken, of zelfs na een middag in de tuin om takken te snoeien, kan zo'n kleur explosie toch wel heel fijn zijn.

Daarom spaar ik mooie foto's op www.flickr.com. Zelf heb ik er nog niet zo veel geplaatst. Maar het is heerlijk om af en toe in mijn verzameling favorieten te neuzen. En om er nieuwe bij te zetten.

Zelfs een overzicht van alle favorieten, een pagina met een hele verzameling foto's netjes bij elkaar gezet. Dat is dan ook weer een kleuren palet.

Prachtig.


Blogposts over mooie plaatjes:
Bird with a punk haircut
Tea in red
Just add light

Geen opmerkingen:

Een reactie posten