donderdag 21 april 2011

gevonden: plukjemomenten

Ik ben aan het puzzelen over manieren om meer aan te bieden binnen mijn bedrijf dan alleen mijn eigen werk - als fondsenwerver. Ik ben op zoek naar een vorm om workshops aan te bieden. Onlangs schreef ik over 8 u overwerken - en de ervaring met Janne van Plukjemomenten.nl

En nu heb ik haar website nog eens beter bekeken. Ze heeft er inmiddels een video in staan over wat dat plukken van momenten inhoudt.

Zij laat mensen tekenenen waar ze blij van worden. Zij wordt er blij van.
Ze doet dat in de trein. Zomaar mensen slaan aan het tekenen. En geven haar dan die tekening. Het is briljant gevonden. En inspirerend.

Ik ben er in ieder geval meer door gaan tekenen. Heb mijn Ecoline weer eens opgediept uit een doos en ben maar gewoon gaan proberen. Vel na vel vullen met kleur. Op zoek naar een tekening 'die er uit wil'. En dan komt er wat.

Ik moet erbij zeggen, dat het verhalen schrijven in de Vrije Werkkring er ook iets mee te maken heeft. Maar ook die workshop van Janne. Gauw Janne bellen... want ik wil graag nog eens iets met haar doen.

LINKS
Website van Plukjemomenten
Eerdere post over 8 uur overwerken en een beetje over Jannes pluk je momenten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten