zondag 2 mei 2010

Blogposts op de rol

De serie "Hoe ik begon met fondsenwerven" startte met blogposts over: (1) de eerste ronde om leefbaarheidsgeld binnen te halen en overleggen met de gemeente; (2) over vrijwillige inzet (en hoe dat door allerlei financiers als waardevol wordt gezien; (3) over kosten ramen.

Om het verhaal "hoe ik begon met fondsenwerven" rond te maken staan er nog verschillende stukken op de rol:
* Aanvragen bij vermogensfondsen
* Waar spelen allemaal goed voor is
* Zoek Dekking!
* Netwerken voor je goede doel
* Publiciteit
* Hoe de argumentatieleer mij hielp
* Van wie ik wat geleerd heb
* Waar ik mij in vergist heb

En dan komen er vast nog blogposts over:
* kleine goede doelen
* nieuwe projecten

En tussendoor vast nog wel een mooie foto of een leuk verhaal.

Foto van feest op bouwspeeltuin Fort Luna (eigen materiaal).

edit 9 juni: alinea over de eerste blogposts.
Eerdere blogposts
Fondsenwerving (3) kosten ramen
Hoe ik begon met fondsenwerven (2)
Hoe ik begon met fondsenwerven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten