zondag 14 maart 2010

Welkom nieuwe volgers!

Welkom nieuwe volgers!

Ik zie dat ik sinds een dag of wat nieuwe volgers heb. Tekstschrijver Tim volg ik al een tijdje. Hetzelfde geldt voor Hilda Algra. Ik lees haar tweets op Internet en lees haar boeken (over onderwijs: hoe om te gaan met beperkingen en talenten van kinderen onder andere). Met @pliens deed ik eind februari een workshop over Marokkaans koken en sindsdien volgen we elkaars blog. Leuk dat jullie mij nu volgen op mijn blog. En dan last but not least, R.Seip. Ik zag bij een andere volger (festina lente) dat zij haar verwelkomde.

Wat een aardig gebaar eigenlijk.

Vandaar dat ik jullie nu ook welkom heet. Ik hoop dat jullie net als ik houden van woorden, van mooie plaatjes, interesse hebben in sociaal-maatschappelijke onderwerpen (goede doelen, fondsenwerven, vrijwilligerswerk) en het internet. En dat jullie er tegen kunnen dat ik wel eens afdwaal. Soms blogt dit blog zichzelf lijkt het wel. Ik zal mijn best doen dat binnen de perken te houden. ;-0

Veel genoegen.

En met de andere volgers ben ik natuurlijk ook blij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten